ח"כ אייכלר תוקף: "השפילו אותנו לחינם 75 שנה"

    אבי יעקב No Comments on ח"כ אייכלר תוקף: "השפילו אותנו לחינם 75 שנה"

    ח"כ ישראל אייכלר ב'מהדורה המרכזית': "בברית המועצות היה פחד ואימה, וכיום המצב בישראל זהה. חברי כנסת מפחדים לדבר, המחאה השליטה טרור השקפתי וסתימת פיות נוראית". אייכלר תקף: "כאשר כולם שורפים את האסמים ומפסיקים לשרת בצבא. אני דורש שתתנצלו בפנינו על השפלה של 70 שנה בגין אי שירות. מתברר שהשירות בצבא לא כזה קדוש עבורכם"

    ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ ישראל אייכלר לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "נתניהו נפגש עם הנציגות החרדית לגבי חוק הגיוס, וסוכם להתחיל להכין כבר עכשיו את הניסוחים המוסכמים, שיהיו מוכנים מייד אחרי החגים. בהנחה שהמדינה תתקיים עד אז, והמחאה לא תשבית את המדינה, בברית המועצות היה פחד ואימה, אנשים לא דיברו מפחד. כיום המצב בישראל זהה. חברי כנסת מפחדים לדבר, המחאה השליטה טרור השקפתי, סתימת פיות נוראית".

    "75 שנה הם שופכים את דמינו על כך שלומדי תורה לא משרתים בצבא, טענתם הייתה שכולם צריכים להיכנס לכור ההיתוך הישראלי. פעם הם טענו שמי שלא שולח את בנו למולך לא יקבל תקציבים וסיוע. פתאום עכשיו כאשר הכנופיה של אהרן ברק מאבדת את השלטון בארץ, כולם שורפים את האסמים ומפסיקים לשרת בצבא. אני דורש שתתנצלו בפנינו על השפלה של 70 שנה. מתברר שהשירות בצבא לא כזה קדוש עבורכם", האשים אייכלר.

    אייכלר התייחס גם להישג הגדול שלו בוועדת הרווחה: "יש כאן ויכוח נוקב כבר למעלה מעשור בין ארגון נכי צה"ל להלומי הקרב, ועד כה לא היה ניתן לחוקק את החוק לשיפור תנאיהם של נכי צה"ל, ישבתי עם שר הביטחון ודרשתי שיבהיר בדיוק מה הוא מוכן לתת, ע"מ שכל אחד ואחד יקבל את הסיוע המגיע לו. בסיעתא דשמיא הצלחנו להעביר את תחילת החוק לנכי צה"ל פה אחד, שזה הישג נדיר מאוד בכנסת של ימינו".

    האזינו לראיון המלא



    0 תגובות